OK Arenduskeskuses lõppes projekti „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“ raames läbiviidava noorte motivatsiooni- ja sotsiaalsete oskuste programmi juhendajate väljaõpe

OK Arenduskeskuses lõppes projekti „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“  raames läbiviidava noorte motivatsiooni- ja sotsiaalsete oskuste programmi juhendajate väljaõpe. Väljaõpe kestis 4 x 2 päeva ning selle põhiteemadeks olid: psüühika- ja käitumishäiretega noortele loodud motivatsiooni-ja sotsiaalsete oskuste programmi temaatika Kogemuslikul õppel põhineva programmi läbiviimise oskused ja metoodika Juhendaja ja koolitajaoskused kogemusliku õppe läbiviimisel […]

OK Arenduskeskuses lõppes projekti „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“ raames läbiviidava noorte motivatsiooni- ja sotsiaalsete oskuste programmi juhendajate väljaõpe Read More »

Projektis „Erikoolist tavaellu tõhusa võrgustikutöö toel“ lõppesid koolitussupervisioonide seeriad.

Projektis „Erikoolist tavaellu tõhusa võrgustikutöö toel“ lõppesid koolitussupervisioonide seeriad. Need viidi läbi Maarjamaa Hariduskolleegiumi Emajõe ja Valgejõe õppekeskuste töötajatele. Koolitussupervisioonide programm oli ühelt pool välja töötatud, teisalt lähtuti just selle aasta jooksul üles kerkivatest vajadustest ja temaatilistest rõhuasetustest, sellest ka nimetus – koolitus+supervisioon.  Koolitussupervisioonid kestsid mõlemas õppekeskuses 5 x 2 päeva. Üks grupp tegeles rohkem

Projektis „Erikoolist tavaellu tõhusa võrgustikutöö toel“ lõppesid koolitussupervisioonide seeriad. Read More »

Kuidas supervisioonide abil kogukonda hoolivamaks muuta

ENE VELSTRÖM Projektimeeskonna superviisor Enne projekti „Kogukond märkab, toetab, abistab“ algust pöördus Anneli Siimussaar Omanäolise Kooli Arenduskeskuse (OKA) poole koostöösooviga projektimeeskonna supervisioonide e. töönõustamiste läbiviimise osas. Olime rõõmuga nõus, sest on väga suur väärtus, kui meeskond ise tahab panustada oma töösuhete loomisse ja hoidmisse ning projektitegevuste vältel erinevatele tööolukordadele lahendusi otsivalt koos otsa vaadata. Teine

Kuidas supervisioonide abil kogukonda hoolivamaks muuta Read More »

KANDIDEERIMISKUTSE NÕUSTAJATELE  SA Omanäolise Kooli Arenduskeskus pakub Teile võimalust rakendada end nõustajana „Õigusrikkumiste taustaga noorte tööturule kaasamine sihtsuunitlusega programmis“ Programmi väljatöötaja ja elluviija: SA Omanäolise Kooli Arenduskeskus vastavalt partnerluslepingule Eesti Vabariigi Siseministeeriumiga Nõustajale PAKUME: 6- päevast väljaõpet detsembrist 2015-veebruarini 2016, mis keskendub programmi eripärast ja sihtgrupi iseärasustest tingitud nõustamisteenuse ülesehitamisele ning aitab nõustajatel end ühendada

Read More »

Lõppes projekti „Erikoolist tavaellu tõhusa võrgustikutöö toel“ lapsevanemate kaasamise väljaõpe

Lõppes projekti „Erikoolist tavaellu tõhusa võrgustikutöö toel“ lapsevanemate kaasamise väljaõpe Üha enam on Maarjamaa Hariduskolleegiumi töötajad käivitanud tugitegevusi, kus lapsevanem on kaasatud, kuid ressursse tööks vanematega on olnud ebapiisavalt. Seda olulisem on, et lapsevanema kaasamisega tegutseksid kõik last ümberitsevad spetsialistid. Erikoolide töötajad vajavad selleks lapsevanemate kaasamise alast koolitust, mida polnud seni olnud. Laspevanemate kaasamise alane

Lõppes projekti „Erikoolist tavaellu tõhusa võrgustikutöö toel“ lapsevanemate kaasamise väljaõpe Read More »

Käivitus uus programm

www.step.ee Meil on hea meel teatada, et osalesime edukalt siseministeeriumi konkursil, mille eesmärgiks oli leida partner oma programmile: Ühtekuuluvuspoliitika fondide 2014–2020 rakenduskava prioriteetse suuna 2 „Sotsiaalse kaasatuse suurendamine“ meetme 2.7 „Noorte tööhõivevalmiduse toetamine ning vaesuse mõju vähendamine noorsootöö teenuste kättesaadavuse kaudu“ tegevuse 2.7.3. „Õigusrikkumiste taustaga noorte tööturule kaasamine“ raames „Noorte nõustamine sihtsuunitlusega programmi abil“  PROGRAMMI VISIOON Soovime muuta

Käivitus uus programm Read More »

haridus

Alustame lapsevanemate kogemusklubide juhendajate väljaõppega

Kui laps või noor jääb oma eluteel hätta ja satub nn „paha peale“, siis sageli pere lähivõrgustik hakkab temast kaugenema – vastupidiselt sellele, mida noor vajaks või tahaks. Oskamatusest. Läbipõlemisest. Süütundest. See ei too aga noort pere juurde tagasi, sest temalt oleks liiga palju nõuda, et ta suudaks muuta täiskasvanute hoiakuid ja oskusi. Siin ongi

Alustame lapsevanemate kogemusklubide juhendajate väljaõppega Read More »

Alustasime noorte motivatsiooni -ja sotsiaalsete oskuste programmi juhendajate väljaõppega

Alustasime noorte motivatsiooni -ja sotsiaalsete oskuste programmi juhendajate väljaõppega. Oleme oma projekti „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“ käigus paljude inimeste panustamise tulemusena loonud psüühika- ja käitumishäiretega noortele mõeldud motivatsiooni- ja sotsiaalsete oskuste programmi. Programm põhineb teadusuuringutel ning emotsionaalse intelligentsuse arendamise praktilistel kogemustel.  Programmi viivad läbi spetsiaalse väljaõppe läbinud kriminaalhooldajad kas individuaalselt või väikese

Alustasime noorte motivatsiooni -ja sotsiaalsete oskuste programmi juhendajate väljaõppega Read More »

Kõigi maade unimütsid, ühinege!

Oxfordi ülikooli teadlased on jõudnud uute uuringute toel mõtlemapanevale järeldusele – enne kella kümmet töö või kooliga alustamine, ei ole meeldiv, põhjustab stressi ja on kõikide keharütmidega vastuolus. Oma kogemusele toetudes võib enamus meist öelda, et see kindlasti nii ka on. Aga mida siis teha? Inimese päevarütmide uurimine näitab meile, et keskmine 10-aastane ei suuda akadeemilisele

Kõigi maade unimütsid, ühinege! Read More »