KUTSE HARIDUSJUHTIDE KOOLITUSELE
Võru linnas ja Antsla vallas on 2014.aastal käivitunud HOOLIVA KOGUKONNA projekt, mille eesmärgiks on kogukonnasisese tulemusliku koostöö edendamine noorte riskikäitumise vähendamiseks.
KOV-i, koolide ja lasteaedade juhtidel on võtmeroll selle koostöö käivitamisel ja hoidmisel oma organisatsioonis. Noorte probleemkäitumise ennetamine ja mõjutamine on keeruline ja samas võimalusterikas tegevus. Selleks, et tutvuda projektisiseste võimalustega, teada saada süsteemsetest lähenemistest, mis rahvusvaheliselt on olnud edukad ning üheskoos mõtestada võrgustikutöö sisu ja võimalusi, korraldavad Omanäolise Kooli Arenduskeskus, Võru linnavalitsus ja Antsla vallavalitsus haridusasutuste juhtide koolituse.
Kutsume teid koolitusele, mille 1.moodul toimub 18.augustil 2014 kell 11-17.00 Võru Kesklinna koolis ja 2.moodul 23.-24.septembril. Täpsema päevakava saadame järgmisel nädalal.
Koolituse põhisisuks on:
– HOOLIVA KOGUKONNA projekti eesmärkide ja mudeli ülesehituse tutvustamine
– Haridusasutuste juhtide roll ja võimalused HOOLIVA KOGUKONNA mudeli teostamisel
– Ennetusele suunatud tulemuslik võrgustikutöö ja selle praktiline organiseerimine
– Muutuste juhtimise erinevad tasandid ja praktilised võimalused organisatsioonis
– Kaitse- ja riskifaktorid noorte riskikäitumises ja nende mõjutamine
Koolituse viivad läbi Koidu Tani-Jürisoo ja Ene Velström.
Koidu Tani-Jürisoo on OK Arenduskeskuse juht, AMI koolitaja, superviisor. Tegeleb juhtimise ja organisatsiooniarenduse, täiskasvanutele, nootrele ja lastele tervikliku õppimiskeskkonna loomise ning isiksusliku arengu temaatikaga.
Ene Velström on OKA nõustamis- ja supervisioonivaldkonna juht, superviisor ning AMI koolitaja meeskonna- ja võrgustikutöö, gruppide juhtimise, konfliktide lahendamise ja vahendamise ehk üldistatult tõhusa suhtlemise teemadel.
Koolitus on üles ehitatud õppijakesksele õppele, kus osalejad on aktiivselt kaasatud ning toimub aktiivne suhtlus grupis. Lühiloengud vahelduvad individuaalsete ja grupiülesannetega, toimuvad professionaalselt juhitud rühmatööd, meetodite läbitegemine ja parimate praktikate jagamine. Tuginetakse osalejate varasematele kogemustele ja oskustele.