Käivitus projekt: „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel\”

Projekt „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“ on rahastatud Euroopa Majanduspiirkonna (EMP) toetuste programmi „Riskilapsed ja – noored“ avatud taotlusvoorust „Jätkutugi erikoolist või vanglast vabanenud noortele“ Projekti partneriteks on Viru Vangla SA ja Valgamaa Arenguagentuur. Projekti „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“ tegevuste eesmärgiks on parandada vanglast vabanenud noorte sotsiaalset toimetulekut ning jätkutoe kättesaadavust ja kvaliteeti. Alanud […]

Käivitus projekt: „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel\” Read More »

Käivitus projekt: „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel\”

Projekt „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“ on rahastatud Euroopa Majanduspiirkonna (EMP) toetuste programmi „Riskilapsed ja – noored“ avatud taotlusvoorust „Jätkutugi erikoolist või vanglast vabanenud noortele“ Projekti partneriteks on Viru Vangla SA ja Valgamaa Arenguagentuur. Projekti „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“ tegevuste eesmärgiks on parandada vanglast vabanenud noorte sotsiaalset toimetulekut ning jätkutoe kättesaadavust ja kvaliteeti. Alanud

Käivitus projekt: „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel\” Read More »

Alustasime koolitussupervisiooni programmi läbiviimisega

Alustasime koolitussupervisiooni programmi läbiviimisega projektis „Noorte sotsiaalne toimetulek koostöövõrgustiku ja motivatsiooniprogrammi toel“. Koolitussupervisioon viiakse läbi Viru Vangla 3.osakonna kriminaalhoolduametnikele, kes töötavad vanglast vabanenud noortega, et tagada nende toimetulek ja taasühiskonnastamine. LOE EDASI: Millest selline nimetus – koolitussupervisioon? Eeltöös kriminaalhooldusametnikega uurisime nende vajadusi ning need on väga praktilised: Kuidas kaasata noorte vanemaid ja muud lähivõrgustikku, et

Alustasime koolitussupervisiooni programmi läbiviimisega Read More »

Palju õnne, Ene Kulasalu!

Meie  töö- ja teekaaslane Ene Kulasalu tähistas äsja oma 60ndat sünnipäeva. Avatud Meele Instituut soovib omalt poolt koolitajate kuldikka jõudmise puhul sünnipäevalapsele palju õnne. Järgnevaks 60ks aastaks soovime: – HÄID KAASLASI , et oleks, kellega arutleda Eesti hariduselu ja inimese arengutee üle, genereerida uusi enneolematuid ideid ja edasiminekuvõimalusi ning need ka koos ellu rakendada – SEGAMATUT AEGA ISEENDALE, et

Palju õnne, Ene Kulasalu! Read More »

Oh kooliaeg, oh kooliaeg, millal sina tuled, mul on valmis juba pliiatsid ja suled….

Suled on ammu juba koolidest kadunud, kuid kas uuel aastal ka üldse enam pliiatsit vaja läheb, selles on järgmine küsimus? Nüüdseks on enamus õpetajatest juba leppinud sellega, et sülearvutid ja nutitelefonid on tulnud selleks, et jääda. Erinevate nutiseadmete igapäevaellu ning klassiruumi saabumine on pannud aga mõtlema, mis saab siis vanast heast pliiatsist ja paberist ja

Oh kooliaeg, oh kooliaeg, millal sina tuled, mul on valmis juba pliiatsid ja suled…. Read More »

KUTSE HARIDUSJUHTIDE KOOLITUSELE

KUTSE HARIDUSJUHTIDE KOOLITUSELE Võru linnas ja Antsla vallas on 2014.aastal käivitunud HOOLIVA KOGUKONNA projekt, mille eesmärgiks on kogukonnasisese tulemusliku koostöö edendamine noorte riskikäitumise vähendamiseks. KOV-i, koolide ja lasteaedade juhtidel on võtmeroll selle koostöö käivitamisel ja hoidmisel oma organisatsioonis. Noorte probleemkäitumise ennetamine ja mõjutamine on keeruline ja samas võimalusterikas tegevus. Selleks, et tutvuda projektisiseste võimalustega, teada

KUTSE HARIDUSJUHTIDE KOOLITUSELE Read More »

Loe lähemalt projekti \”Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks\” kohta

Projekti \”Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks\” tutvustus Projekti rahastab Eesti-Šveitsi koostööprogrammi Vabaühenduste Fond ja Kodanikuühiskonna Sihtkapital. Projekti „Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks“ otsene kasusaaja on potentsiaalne riskikäitumisega laps, kellele turvalise arengukeskkonna tagamiseks on tervikteenus loodud. Kaasatud piirkondade koolides õpib sellel õppeaastal 2281 õpilast, kes saavad kasu teenuse rakendamisest ning nende ümber oleva võrgustiku liimete pädevuse kasvust. Kaudne kasusaaja

Loe lähemalt projekti \”Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks\” kohta Read More »

Loe lähemalt projekti \”Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks\” kohta

Projekti \”Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks\” tutvustus Projekti rahastab Eesti-Šveitsi koostööprogrammi Vabaühenduste Fond ja Kodanikuühiskonna Sihtkapital. Projekti „Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks“ otsene kasusaaja on potentsiaalne riskikäitumisega laps, kellele turvalise arengukeskkonna tagamiseks on tervikteenus loodud. Kaasatud piirkondade koolides õpib sellel õppeaastal 2281 õpilast, kes saavad kasu teenuse rakendamisest ning nende ümber oleva võrgustiku liimete pädevuse kasvust. Kaudne kasusaaja

Loe lähemalt projekti \”Kogukonnavõrgustikud noorte riskikäitumise vähendamiseks\” kohta Read More »

Tasuta täiendkoolitus kutseõppeasutuste õpetajatele lõimitud aine- ja keeleõppe metoodika rakendamisest

Avatud Meele Instituut kutsub osalema kutseõppeasutuste õpetajaid täienduskoolitusel lõimitud aine- ja keeleõppe metoodika rakendamisest Integratsiooni  ja  Migratsiooni  Sihtasutus  Meie  Inimesed  korraldab  Euroopa Sotsiaalfondi programmi „Keeleõppe arendamine 2011-2013“ raames lõimitud aine- ja keeleõppe metoodika rakendamise koolituse kutseõppeasutuste õpetajatele.Ootame koolitusele kutseõppeasutuste  eesti keele õpetajaid, üldainete õpetajaid ja kutseõpetajaid. Eriti  oodatud  on  õpetajaid,  kes  hakkavad  sügisel  2014 kutseõppeasutustes õpetama karjääri planeerimise ja ettevõtluse

Tasuta täiendkoolitus kutseõppeasutuste õpetajatele lõimitud aine- ja keeleõppe metoodika rakendamisest Read More »

Omanäoline Kool sai 20 aastaseks. Loe, kuidas kõik alguse sai ja mis vanasti oli teisiti.

20 aastat tagasi pandi ametlikult alus ühendusele \”Omanäoline Kool\”. Sellest väljakasvanud algatused ja ellu kutsutud haridusuuendused tõid Eesti kooliellu ja haridusmaastikule uued väärtused, muutusid kooli alustalad, kerkisid esile uued koolikorralduse- ja juhtimise viisid, uued õppmeetodid ning palju muud. Nende algatuste toetamiseks ja läbiviimiseks loodi mõned aastad hiljem SA Omanäolise Kooli Arenduskeskus, mis tegutseb tänapäevani. Sel puhul

Omanäoline Kool sai 20 aastaseks. Loe, kuidas kõik alguse sai ja mis vanasti oli teisiti. Read More »