AMI pakub koolidele ja haridusasutustele erinevaid tellimuskoolitusi, mida on võimalik tellida otse enda organisatsiooni üle Eesti. Koostöös tellijaga kujundame just teie vajadustele vastava koolituse, mis võimaldab efektiivselt saavutada käega katsutavad tulemused ja mõjutada organistasiooni ja meeskonna igapäevapraktikaid.
Üldhariduskoolidele
Kursused lasteaedadele
Kursused kutseõppeasutusetele
Huvikoolidele
Lapsevanematele
Muud koostöövõimalused
Või küsi pakkumist vastavalt oma vajadustele ja võimalustele, kirjutades .
Kolm supervisiooniseminari õppeaastaks:
- supervisiooniseminar ÕPETAJA AASTA MOTIVATSIOONIVARUD aitab mõtestada, kuidas säilitada motivatsiooni kogu õppeaasta jooksul;
- supervisiooniseminari ÕPETAJA ENESEVÄÄRTUSTUNNE eemärgiks on toetada enesejuhtimist, suurendada eneseväärtustunnet ja teadvustada professionaalset arenguruumi;
- supervisiooniseminar PÕLEDA VÕI LÄBI PÕLEDA aitab keskenduda läbipõlemise ennetamisele õpetaja töös.
Supervisiooni teemadeks on tavaliselt konkreetsed tööjuhtumid, inimeste-vahelised suhted, tööprobleemid (keskkond, rollid, eesmärgid), töötaja elamused ja emotsioonid seoses tööga, õppeaastaga, muudatustega jne.
Teemade käsitlemiseks kasutame erinevaid kogemuse läbitöötamise meetodeid. Kui pakutavast ei leidnud endale sobivat, siis saame Teie organisatsioonile vajalikus teemas ka eelnevate läbirääkimiste käigus kokku leppida. Selleks kirjutage palun aadressile .
Avatud Meele Instituudil on pikaaegsed kogemused supervisiooni kui töönõustamise läbiviimisega ja oleme saanud korduvat tagasisidet supervisiooniprotsessi tervistavast ning toimivast mõjust nii inimesele kui organisatsioonile (tagasisidesid saad lugeda siit).
AMI pakub supervisiooniks erinevaid võimalusi:
pikaaegsed meeskonnasupervisioonid,
sotsiodraama seminarid,
individuaalsed ja juhtimisalased supervisioonid.
EI TEA KUST ALUSTADA?
SIIN ON VALIK MEIE POPUAALRSEMAID KOOLITUSI
Koolituse tellimiseks, lisainfo küsimiseks ja hinnapakkumise saamiseks kirjutage palun aadressil
Soovi korral viime supervisioone läbi asutuses kohapeal.
——————————–
ÕPPIDES LOON ENNAST: õpi- ja toimetulekuoskuste kursuse juhendajate väljaõpe
Millest:
Kuidas aidata õpilasi oma õppimise eesmärgi leidmisel ja õpimotivatsiooni kujunemisel?
Kuidas õpetada õpilasi tõhusamalt (väiksema aja- ja energiakuluga) õppima, leidma uusi õppimisviise ja rohkem vastutama oma õppimise eest?
Millised suhtlemis- ja koostööoskused mõjutavad õppimist ja kuidas neid õpilastele õpetada?
Kellele: Õpetajad, psühholoogid, kes on huvitatud õpi- ja toimetulekuoskuste õpetamisest õpilastele ja kes tahavad töötada kogemusliku õppe meetodite abil
Maht: 62 tundi (3+3 päeva, sellest 48 t. auditoorset ja 14 t. iseseisvat tööd)
Koolitajad: Koidu Tani-Jürisoo, Marje Kuslap
KOOSKÕLALINE KLASS: klassi kui grupi kujundamine
Millest:
Mida on õpetajal oluline teha kooliaasta alguses, et õppetöö klassis kulgeks ladusamalt?
Kuidas muuta erineva tausta ja erinevate kogemustega õpilased üksteisest hoolivaks tervikuks?
Kuidas rakendada konfliktid arengu teenistusse ja õpetada oma õpilastele eluks hädavajalikke sotsiaalseid oskusi?
Kellele: klassijuhatajad, õpetajad
Maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva)
HINDAMINE ÕPPIMISE HUVIDES: Kujundava hindamise mõju motivatsioonile
Millest:
Kuidas on võimalik väljastpoolt äratada sisemist motivatsiooni?
Kuidas kujundav hindamine aitab tõsta õpilase vastutust oma õppimise eest ja säilitada igapäevast õpimotivatsiooni?
Mida saab õpetaja teha, et õpilased õpiksid oma õppimist eesmärgistama ja hindama?
Kellele: kõikide ainete õpetajad ja õppejuhid
Koolituse maht on 8 tundi (1 päev)
LIIKUMAPANEV JÕUD: ehk õpilase motivatsiooni äratamine ja säilitamine
Millest:
Kas väljastpoolt on võimalik äratada sisemist motivatsiooni?
Kuidas mõjutavad inimese motivatsiooni tasu ja karistus?
Milliste vahendite abil saab õpetaja mõjutada õpilase vastutustunnet õppimisel?
Kellele: Kõikide ainete õpetajad, õppejuhid
Maht:36 akadeemilist tundi (2×2 päeva), sellest 32 tundi auditoorset ja 4 tundi iseseisvat tööd. Võimalik on tellida ka 2-päevane lühikoolitus.
Koolitaja: Koidu Tani Jürisoo, Ene Kulasalu, Ene Velström
MÄRGIST MÕISTMISENI: iseseisvat mõtlemist soodustavate koostöiste õppemeetodite lühikursus
Millest:
Mis on iseseisev mõtlemine ja kuidas selle arengut ainetunnis toetada?
Kuidas muuta õppimine nauditavaks ja seeläbi tulemuslikumaks?
Kuidas korraldada rühmatööd jm. koostöist õpitegevust nii, et sellest tõuseks
lisaväärtus ja rikastuks iga üksikteadmine?
Maht: Kursuse lühivariant 90 tundi (4×2 päeva), sellest 64 t. auditoorset ja 26 t. iseseisvat tööd.
PÕLEMINE VÕI LÄBIPÕLEMINE? Läbipõlemise ennetamine õpetaja ja juhi töös. Supervisiooniseminar
Millest: Kuidas süttida ja süüdata nii, et ise mitte läbi põleda?
Kellele: Juhid ja õpetajad
Seminari maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva), võimalik ka jätkuseminar
——————————————-