Pakume nõustamist ja supervisioone
Supervisiooni teemadeks on tavaliselt konkreetsed tööjuhtumid, inimeste-vahelised suhted, tööprobleemid (keskkond, rollid, eesmärgid), töötaja elamused ja emotsioonid seoses tööga, õppeaastaga, muudatustega jne.
Teemade käsitlemiseks kasutame erinevaid kogemuse läbitöötamise meetodeid. Kui pakutavast ei leidnud endale sobivat, siis saame Teie organisatsioonile vajalikus teemas ka eelnevate läbirääkimiste käigus kokku leppida. Selleks kirjutage palun aadressile info@ami.ee.
Avatud Meele Instituudil on pikaaegsed kogemused supervisiooni kui töönõustamise läbiviimisega ja oleme saanud korduvat tagasisidet supervisiooniprotsessi tervistavast ning toimivast mõjust nii inimesele kui organisatsioonile (tagasisidesid saad lugeda siit).
AMI pakub supervisiooniks erinevaid võimalusi:
pikaaegsed meeskonnasupervisioonid,
sotsiodraama seminarid,
individuaalsed ja juhtimisalased supervisioonid.
- supervisiooniseminar ÕPETAJA AASTA MOTIVATSIOONIVARUD aitab mõtestada, kuidas säilitada motivatsiooni kogu õppeaasta jooksul;
- supervisiooniseminari ÕPETAJA ENESEVÄÄRTUSTUNNE eemärgiks on toetada enesejuhtimist, suurendada eneseväärtustunnet ja teadvustada professionaalset arenguruumi;
- supervisiooniseminar PÕLEDA VÕI LÄBI PÕLEDA aitab keskenduda läbipõlemise ennetamisele õpetaja töös.
LÄBIPÕLEMISE ENNETAMINE
Loe lähemalt klikkides siin
PÕLEMINE VÕI LÄBIPÕLEMINE? Läbipõlemise ennetamine õpetaja ja juhi töös. Supervisiooniseminar
Millest: Kuidas süttida ja süüdata nii, et ise mitte läbi põleda? Supervisioon aitab keskenduda läbipõlemise ennetamisele õpetaja töös.
Kellele: Juhid ja õpetajad
Seminari maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva), võimalik ka jätkuseminar
PÕLEMINE VÕI LÄBIPÕLEMINE? Läbipõlemise ennetamine õpetaja ja juhi töös. Supervisiooniseminar
Millest: Kuidas süttida ja süüdata nii, et ise mitte läbi põleda?
Kellele: Juhid ja õpetajad
Seminari maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva), võimalik ka jätkuseminar
Osalejal on võimalus:
- mõtestada pinge ja stressi olemust ja põhjusi oma tööelus
- täiustada stressiga toimetuleku strateegiaid
- vähendada igapäevast tööväsimust ja ennetada läbipõlemist
- saavutada suuremat tasakaalu töö- ja isikliku elu rollide vahel
- mõtestada ja täiustada enesejuhtimist
Põhiteemad:
- pinge, stress ja läbipõlemine – mõisted, olemus ja peamised põhjused
- läbipõlemise ennetamise viisid ja oma motivatsiooni säilitamine
- pakilisuse ja olulisuse mõtteviis enesejuhtimisel
- emotsioonide kasulikkus ja nende seos vajadustega
- rolli arengu astmed ja rolli ülearenemise võimalused
- rollidevahelise tasakaalu saavutamine
Supervisiooniseminarile on oodatud kõik õpetajad ja juhid, kes on huvitatud enesearengust, tööpingete vähendamisest oma elus, õppimisrõõmu kogemisest ning valmis aktiivselt tegutsema nii iseenda kui grupikaaslaste arengu toetamisel.
Seminar toimub kogemusliku õppe meetodil: ühised arutamised ja praktilised individuaalsed ülesanded ning professionaalselt juhendatud rühmatööd põimuvad lühiloengutega; tõsised teemad on läbi põimitud mänguliste ja loovate harjutustega.
Loe ka SIIT
Supervisiooniseminari tellimiseks, lisainfo küsimiseks ja hinnapakkumise saamiseks kirjutage palun aadressil info@ami.ee
MOTIVATSIOONI ÄRATAMINE
Loe lähemalt klikkides siin
SUPERVISIOONISEMINAR “ÕPETAJA AASTA MOTIVATSIOONIVARUD”
Millest? Kuidas säilitada oma motivatsiooni kogu kooliaasta lõikes ja jaksata äratada ning säilitada sealhulgas ka õpilaste motivatsiooni?
Kellele: Juhid ja õpetajad, kogu kooli kollektiiv
Seminari maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva)
SUPERVISIOONISEMINAR “ÕPETAJA AASTA MOTIVATSIOONIVARUD”
Millest? Kuidas säilitada oma motivatsiooni kogu kooliaasta lõikes ja jaksata äratada ning säilitada sealhulgas ka õpilaste motivatsiooni?
Kellele: Juhid ja õpetajad, kogu kooli kollektiiv
Seminari maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva)
Hea võimalus tagada uue kooliaasta parem töökvaliteet, on võtta õpetajaskonnaga aeg maha nii kooliaasta lõpus kui uue alguses ja mõtestada supervisiooniseminaril möödunud või eesolevat kooliaastat. Lõpp hea, kõik hea, algus hea, kõik hea!
Teemad:
- Kui täis või tühi on minu vajaduste tass tööperioodi lõppedes või uuega alustades?
- Mille kõige tõttu säilib või kaob minu motivatsioon kooliaasta lõikes?
- Kuidas ma saan arukalt kasutada oma jõuvarusid ja ennetada läbipõlemist?
- Tagasi- ja edasivaade tööaastale erinevate meetodite toel
- Kogetud meetodite rakendatavus õpilaste motivatsiooni äratamisel ja säilitamisel
Loe ka SIIT
Supervisiooniseminari tellimiseks, lisainfo küsimiseks ja hinnapakkumise saamiseks kirjutage palun aadressil info@ami.ee
ÕPETAJA ENESEVÄÄRTUS
Loe lähemalt klikkides siin
SUPERVISIOONISEMINAR "ÕPETAJA ENESEVÄÄRTUSTUNNE"
Millest? Supervisiooniseminari eesmärgiks on toetada õpetaja enesejuhtimist, suurendada eneseväärtustunnet, teadvustada arenguruumi professionaalses arengus.
Kellele: Õpetajad ja juhid
Seminari maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva)
SUPERVISIOONISEMINAR "ÕPETAJA ENESEVÄÄRTUSTUNNE"
Millest? Supervisiooniseminari eesmärgiks on toetada õpetaja enesejuhtimist, suurendada eneseväärtustunnet, teadvustada arenguruumi professionaalses arengus. Tegeleme küsimusega, mis või kes mõjutab meie eneseväärtustunde kujunemist. Miks iseenda isiku väärtuslikuks pidamine ja oma „tassi täitmine” on nii tähtsad? Kuidas see kõik on ilmnenud organisatsioonis töötatud aastate jooksul?
Kellele: Õpetajad ja juhid
Seminari maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva)
Teemad:
- Mis on eneseväärtustunne?
- Millisena ma näen maailma enda ümber ja iseennast maailmas? Organisatsioonis?
- Minu väärtus ja väärtuslikkus
- Kolleegi väärtus ja väärtuslikkus
- Organisatsiooni väärtus ja väärtuslikkus
- Eneseväärtustunne ja professionaalne eneseteostus
Loe ka SIIT
Supervisiooniseminari tellimiseks, lisainfo küsimiseks ja hinnapakkumise saamiseks kirjutage palun aadressil info@ami.ee
Kui Teile pakkus midagi huvi, kirjutage meile kindlasti e-kiri aadressil info@ami.ee või lisage oma mõtted järgnevasse lahtrisse: