Pakume koolidele ja haridusasutustele erinevaid tellimuskoolitusi, mida on võimalik tellida otse enda organisatsiooni üle Eesti. Koostöös tellijaga kujundame just teie vajadustele vastava koolituse, mis võimaldab efektiivselt saavutada käega katsutavad tulemused ja mõjutada organistasiooni ja meeskonna igapäevapraktikaid.

EI TEA KUST ALUSTADA? SIIN ON VALIK MEIE POPULAARSEMAID KOOLITUSI

Koolituse tellimiseks, lisainfo küsimiseks ja hinnapakkumise saamiseks kirjutage palun aadressil info@ami.ee või küsi pakkumist vastavalt oma vajadustele ja võimalustele. Soovi korral viime supervisioone läbi asutuses kohapeal.

ERIKURSUS "ÕPPIDES LOON ENNAST (ÕLE)"
Loe lähemalt klikkides siin

ÕPPIDES LOON ENNASTõpi- ja toimetulekuoskuste kursuse juhendajate väljaõpe

Millest:
Kuidas aidata õpilasi oma õppimise eesmärgi leidmisel ja õpimotivatsiooni kujunemisel?
Kuidas õpetada õpilasi tõhusamalt (väiksema aja- ja energiakuluga) õppima, leidma uusi õppimisviise ja rohkem vastutama oma õppimise eest?
Millised suhtlemis- ja koostööoskused mõjutavad õppimist ja kuidas neid õpilastele õpetada?

Kellele: Õpetajad, psühholoogid, kes on huvitatud õpi- ja toimetulekuoskuste õpetamisest õpilastele ja kes tahavad töötada kogemusliku õppe meetodite abil
Maht: 62 tundi (3+3 päeva, sellest 48 t. auditoorset ja 14 t. iseseisvat tööd)
Koolitajad: Koidu Tani-Jürisoo, Marje Kuslap

Loe ka meie uudiskirja ÕLE juhendajate väljaõppe kohta

Meie koolitused:

ENNASTJUHTIVA ÕPPIJA KUJUNDAMINE
Loe lähemalt klikkides siin

Ennastjuhtiva õppija kujundamine 

Millest:
Mis vahe on iseseisval ja enesejuhitud õppimisel?
Kuidas korraldada eesmärgistamist ja enesehindamist?
Kuidas toetab igapäevane õpe klassis ennastjuhtiva õppija kujunemist?

Kuidas üles ehitada iseseisva õppe päevi nii, et käivituks kõikide õpilaste õpimotivatsioon?

Kellele: klassiõpetajad, iga vanuseastme aineõpetajad, õppejuhid
Koolituse maht on 36 akadeemilist tundi (2x2 päeva); võimalik tellida ka 2-päevane lühikoolitus

Loe ka meie uudiskirja ennastjuhtiva õppija kohta

ÕPILASTE VASTUTUSE ÄRATAMINE
Loe lähemalt klikkides siin

HINDAMINE ÕPPIMISE HUVIDES:
kujundava hindamise mõju motivatsioonile 

Millest:
Kuidas on võimalik väljastpoolt äratada sisemist motivatsiooni?
Kuidas kujundav hindamine aitab tõsta õpilase vastutust oma õppimise eest ja säilitada igapäevast õpimotivatsiooni?
Mida saab õpetaja teha, et õpilased eesmärgistaksid oma õppimist?

Kellele: kõikide ainete õpetajad ja õppejuhid
Koolituse maht on 8 tundi (1 päev)

KLASSI KUI KOOSKÕLA KUJUNDAMINE
Loe lähemalt klikkides siin

KOOSKÕLALINE KLASS: klassi kui grupi kujundamine

Millest:
Mida on õpetajal oluline teha, et õppetöö klassis kulgeks ladusamalt?
Kuidas muuta erineva tausta ja erinevate kogemustega õpilased üksteisest hoolivaks tervikuks?
Kuidas rakendada konfliktid arengu teenistusse ja õpetada oma õpilastele eluks hädavajalikke sotsiaalseid oskusi?

Kellele: klassijuhatajad, õpetajad
Maht: 16 akadeemilist tundi (2 päeva)

ISESEISVA MÕTLEMISE SOODUSTAMINE
Loe lähemalt klikkides siin

MÄRGIST MÕISTMISENI: iseseisvat mõtlemist soodustavate koostöiste õppemeetodite lühikursus

Millest:
Mis on iseseisev mõtlemine ja kuidas selle arengut ainetunnis toetada?
Kuidas muuta õppimine nauditavaks ja seeläbi tulemuslikumaks?
Kuidas korraldada rühmatööd jm. koostöist õpitegevust nii, et sellest tõuseks
lisaväärtus ja rikastuks iga üksikteadmine?

Kellele: Kõikide ainete õpetajad
Maht:
Kursuse lühivariant 90 tundi (4×2 päeva). Võimalik tellida ka lühikoolitus.

ÕPILASTE MOTIVATSIOONI ÄRATAMINE
Loe lähemalt klikkides siin

LIIKUMAPANEV JÕUD: ehk õpilaste motivatsiooni äratamine ja säilitamine

Millest:
Kas väljastpoolt on võimalik äratada sisemist motivatsiooni?
Kuidas mõjutavad inimese motivatsiooni tasu ja karistus?
Milliste vahendite abil saab õpetaja mõjutada õpilase vastutustunnet õppimisel?


Kellele:
Kõikide ainete õpetajad, õppejuhid
Maht: 36 akadeemilist tundi (2×2 päeva). Võimalik on tellida ka 2-päevane lühikoolitus.

Kui Teile pakkus midagi huvi või soovite küsida lisainfot, kirjutage meile e-kiri aadressil info@ami.ee või helistage 5883 4992 või lisage oma mõtted järgnevasse lahtrisse: